POLITYKA PRYWATNOŚCI I REGULAMIN DAROWIZN


POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJI ZDROWY RUCH

  1. Dane
    osobowe uczestników projektów Fundacji Zdrowy Ruch przetwarzane są zgodnie
    z obowiązującymi przepisami, a w tym z Rozporządzeniem Parlamentu
    Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
    ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
    sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
    95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  2. Administratorem
    danych osobowych uczestników jest 
    Fundacja Zdrowy Ruch, ul. Wapienna 2j, 04-691. Kontakt z
    administratorem danych osobowych jest możliwy pod adresem: 
    biuro@fundacjazdrowyruch.pl
  3. Przekazanie
    danych osobowych uczestników jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek
    uczestnictwa w projektach.
  4. Uczestnikowi
    przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania
    i usuwania lub żądania ograniczenia ich przetwarzania, jak i złożenia
    sprzeciwu co do ich dalszego przetwarzania przez Organizatora oraz prawo
    do przeniesienia danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  5. Uczestnik
    ma prawo cofnięcia w dowolnym momencie zgody na przetwarzanie swoich
    danych osobowych.
  6. Dane
    osobowe uczestników projektów będą przetwarzane w następujących celach:
  1. świadczenia
    usług drogą elektroniczną:
    • udziału
      uczestnika w danym projekcie;
  2. wykonania
    umowy – czyli udziału uczestnika w danym projekcie:
    • uczestnictwa
      w projektach, na które uczestnik zgłosił się przez właściwe dla projektów
      strony internetowe (program stypendialny Wybiegaj w Przyszłość, program
      stypendialny Padlowe.)
    • publikowania
      ogólnodostępnych informacji (tu publikowane będą następujące dane: imię,
      nazwisko, rok urodzenia, nazwa miejscowości i klubu).
    • dostarczania
      usług płatniczych
    • przesyłanie
      informacji organizacyjnych (email / SMS) o projektach, na które uczestnik
      się zgłosił
    • obsługi
      zgłoszeń i korespondencji
    • kontaktu
      z uczestnikiem
  3. wykonania
    obowiązków prawnych ciążących na Fundacji Zdrowy Ruch
    • w
      celach podatkowych i rachunkowych
  4. w celach
    wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Fundacji Zdrowy Ruch
    • prowadzenia
      marketingu bezpośredniego produktów i usług
    • obsługi
      zgłoszeń i korespondencji
    • kontaktu
      z uczestnikiem
  5. na
    podstawie dodatkowo wyrażonej przez uczestnika zgody:
    • przesyłanie
      informacji marketingowych (email / SMS)
  1. Podstawą
    prawną dla przetwarzania danych Uczestnika w tym zakresie, jest ich
    niezbędność dla realizacji zobowiązań Fundacji (organizatora projektów) wobec
    Uczestnika wynikających z Regulaminów projektów Fundacji.
  2. Dostęp
    do danych osobowych Uczestników projektów będą mieli wyłącznie Fundacja oraz
    podmioty działające na rzecz Fundacji w związku z organizacją projektów
    lub w innych celach, w których dane osobowe mogą być wykorzystywane
    zgodnie z Regulaminami projektów Fundacji.
  3. Dane
    osobowe Uczestników projektów przechowywane będą przez okres uzasadniony
    ze względu na organizację projektów, z zastrzeżeniem, że dane o wynikach
    rekrutacji będą przechowywane i publikowane bezterminowo. Dane osobowe
    Uczestników, którzy wyrazili zgodę na wykorzystanie ich danych
    kontaktowych w celach marketingowych, będą przechowywane bezterminowo.
  4. Fundacja
    zobowiązuje się do wypełnienia obowiązków wynikających z obowiązujących w
    Polsce przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych.
  5. Skargi
    dotyczące przetwarzania danych osobowych Uczestnicy mogą wnosić do Prezesa
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

  1. Strona
    www.fundacjazdrowyruch.pl zapisuje pliki cookies na komputerach odwiedzających
    ją internautów. Dzieje się tak ponieważ pliki cookies:
  • pozwalają
    poprawić szybkość działania strony
  • umożliwiają
    działanie niektórych funkcjonalności na stronie
  • pozwalają
    gromadzić dane statystyczne
  • pozwalają
    gromadzić dane służące wyświetlaniu reklam
  1. Na www.fundacjazdrowyruch.pl
    korzystamy z usług internetowych firm trzecich (Facebook, Google, itp.). Z
    tego powodu zapisywane są również pliki cookies niezwiązane bezpośrednio z
    naszą działalnością.
  2. Aby
    wyłączyć lub ograniczyć działanie polików cookies na swoim komputerze
    prosimy zapoznać się z informacjami dostępnymi na witrynie producenta
    używanej przez Państwa przeglądarki internetowej. Oto najpopularniejsze z
    nich:

 

REGULAMIN PRZEKAZYWANIA DAROWIZN NA RZECZ FUNDACJI ZDROWY RUCH

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej Regulaminem darowizn) określa zasady przekazywania darowizn na rzecz wsparcia działań statutowych Fundacji Zdrowy Ruch (dalej: Fundacja) za pośrednictwem należącego do Fundacji Serwisu dostępnego pod adresem: www.fundacjazdrowyruch.pl (dalej: Serwis) oraz określenie praw i obowiązków Usługobiorców (Darczyńców) i Administratora (Fundacji) w związku z przekazywaniem darowizn. 

2. Serwis jest własnością Fundacji Zdrowy Ruch ul. Wapienna 2j, 04-691Warszawa, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000863675, o nr NIP 9522210037, nr REGON 387257940. 

3. Darowizny przekazywane Fundacji przeznaczane są wyłącznie na działania Fundacji. 

4. Przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji obsługujących płatności dokonywanych darowizn, Usługobiorca Serwisu (Darczyńca) jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu darowizn. 

5. Aktualna wersja Regulaminu darowizn jest zawsze dostępna dla Usługobiorców Serwisu (Darczyńców) w zakładce [REGULAMIN DAROWIZN]. Regulamin darowizn jest publicznie i nieodpłatnie dostępny dla wszystkich podmiotów, w szczególności dla Usługobiorców Serwisu (Darczyńców), w sposób, który ułatwia jego pozyskanie, odtwarzanie, przechowywanie i utrwalanie w zwykłym toku czynności za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta dany podmiot. 


II. SŁOWNICZEK 

1. Dla interpretacji pojęć zastosowanych w Regulaminie darowizn stosuje się słowniczek tak jak zostało to opisane w Regulaminie darowizn (jeżeli to wynika bezpośrednio z opisu). 

2. Na potrzeby niniejszego Regulaminu, poniższe pojęcia pisane wielką literą należy rozumieć w następujący sposób: 

a) Serwis– serwis internetowy www.fundacjazdrowyruch.pl (strona internetowa wraz ze wszystkimi jej funkcjonalnościami). 

b) Fundacja – Usługodawca w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj. Fundacja Zdrowy Ruch za pośrednictwem Serwisu usługi elektroniczne, a także przyjmująca darowizny z wykorzystaniem usług Operatora bezpiecznych płatności internetowych. 

c) Regulamin darowizn – niniejszy regulamin. 

d) Usługobiorca Serwisu – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zapoznaje się lub korzysta z usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu lub dokonująca za jego pośrednictwem darowizny z wykorzystaniem usług Operatora bezpiecznych płatności internetowych (po dokonaniu Darowizny zwany “Darczyńcą”). 

e) Operator bezpiecznych płatności internetowych – pośrednik usług finansowych, właściciel lub administrator systemów, które umożliwiają dokonywanie płatności (darowizn) na rzecz Fundacji, tj. PayU. 

f) Darowizna – środki pieniężne lub środki rzeczowe lub usługi przekazane przez Usługobiorcę Serwisu na działania Fundacji. 

g) Darczyńca – Usługobiorca Serwisu, który dokonał Darowizny. 

h) Obdarowany – Fundacja, po otrzymaniu Darowizny od Darczyńcy. 


III.  UMOWA DAROWIZNY

1. Usługobiorca Serwisu (Darczyńca) przekazując środki finansowe lub rzeczowe dokonuje darowizny w rozumieniu art. 888 ust. 1 kodeksu cywilnego. Umowa ta polega zatem na zobowiązaniu się do przez Usługobiorcę Serwisu (Darczyńcę) do bezpłatnego świadczenia na rzecz obdarowanego (Fundację) kosztem swego majątku (Darowizna). 

2. W przypadku darowizny środków finansowych, dokonanie przelewu środków finansowych, skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 §1 zd. drugie kodeksu cywilnego, co oznacza, że niezależnie od niezachowania formy aktu notarialnego, darowizna jest ważna i skuteczna bez względu na formę, w jakiej oświadczenia stron zostały złożone. 

3. W przypadku darowizny środków rzeczowych lub usług, przekazanie Fundacji zadeklarowanych w korespondencji mailowej lub innej formie środków rzeczowych, a w przypadku darowizny usług – wykonanie tych usług, skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 §1 zd. drugie kodeksu cywilnego, co oznacza, że bez względu na formę, w jakiej oświadczenia Darczyńcy (Usługobiorcy Serwisu) i Obdarowanego (Fundacji) zostały złożone darowizna jest ważna i skuteczna. 


IV. ZASADY PRZEKAZYWANIA DAROWIZN FINANSOWYCH 

1. Przekazywanie darowizn środków finansowych na rzecz wsparcia działań Fundacji jest możliwe albo poprzez dokonanie wpłaty wybranej kwoty darowizny bezpośrednio na konto Fundacji albo w ramach skorzystania z udostępnionej w Serwisie aplikacji Operatora bezpiecznych płatności internetowych. 

2. Darowizna finansowa może mieć charakter wpłaty jednorazowej. Darczyńca może wpłacić jedną z sugerowanych na stronie serwisu Fundacja Zdrowy Ruch kwot lub dowolną podaną przez siebie kwotę. 

3. W przypadku, gdy Usługobiorca Serwisu (Darczyńca) zamierza bezpośrednio dokonać darowizny, bez skorzystania z aplikacji Operatora bezpiecznych płatności internetowych, wówczas powinien dokonać przelewu dowolnej kwoty darowizny na konto Fundacji prowadzone przez Bank Pekao SA SA 26124060741111001103035179 poprzez dokonanie bezpośredniego przelewu na to konto lub przelewu w oddziale banku lub na poczcie. 

4. W przypadku, gdy Usługobiorca Serwisu (Darczyńca) decyduje się udzielenia jednorazowego wsparcia działań statutowych Fundacji, w ramach skorzystania z aplikacji Operatora bezpiecznych płatności internetowych, wówczas na stronie Serwisu w zakładce [Wspieraj] powinien zaznaczyć wybraną proponowaną kwotę wsparcia finansowego lub też wpisać w oknie „inna kwota” inną zadeklarowaną przez siebie indywidualnie kwotę wsparcia finansowego, a następnie potwierdzić wybór klikając okno „Wyślij”. 

5. Darowizny dokonywane w ramach dostępnej w Serwisie aplikacji Operatora bezpiecznych płatności internetowych są obsługiwane przez operatora płatności:   PayU, z główną siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166, NIP: 779-23-08-495; 

6. W ramach skorzystania z aplikacji Operatora bezpiecznych płatności internetowych darowizna może zostać przekazana za pomocą: 

a)  Przelewu elektronicznego; 

b)  Karty płatniczej (kredytowej lub debetowej); 

c)  Przelewu tradycyjnego; 

8. Szczegóły dotyczące realizacji płatności online określaja regulamin Operatora płatności dostępne na stronie: PayU SA (link: https://www.payu.pl/pliki-do-pobrania )

9. Transakcje jednorazowe realizowane przy pomocy kart płatniczych odbywają się za pomocą systemu płatności internetowych PayU. 

10. Dane Darczyńcy, tytuł oraz kwota płatności dostarczane są PayU przez Fundację. Zlecenie przekazywane jest do rejestracji po otrzymaniu przez PayU wpłaty. Płatność udostępniana jest Fundacji w ciągu jednej godziny, nie późnej jednak niż do końca następnego dnia roboczego. PayU nie pobiera od Darczyńcy opłaty od realizacji usługi. Operator bezpiecznych płatności internetowych pobiera od Fundacji prowizję w wysokości: PayU – 0,80% od każdej płatności.


V. REKLAMACJE 

W przypadku reklamacji związanych z dokonywaniem darowizn w formie płatności pieniężnych za pośrednictwem Operatora bezpiecznych płatności internetowych, reklamacje należy kierować bezpośrednio do właściwego Operatora bezpiecznych płatności internetowych. Więcej informacji dotyczących składania reklamacji odnoszących się do dokonywania płatności pieniężnych znajduje się pod adresami: https://www.payu.pl/ lub na stronie banku Darczyńcy. 


VI. DANE OSOBOWE 

1. Wpłacając darowiznę Darczyńca wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby obsługi darowizny. Administratorem danych osobowych podanych w celu realizacji umowy darowizny jest Fundacja. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Fundację zostały opisane w Polityce prywatności. 

2. Fundacja przekazuje Operatorowi bezpiecznych płatności internetowych wyłącznie dane osobowe Darczyńców (dane odbiorcy, tytuł, oraz kwotę płatności) w celach niezbędnych do realizacji płatności. W procesie płatności Operator bezpiecznych płatności internetowych zawiera z Darczyńcą – klientem-płacącym umowę o pojedynczą transakcję płatniczą, na podstawie regulaminu dostępnego na stronie tego Operatora, akceptowanego przez Darczyńcę w procesie płatności. W takim zakresie Operator bezpiecznych płatności internetowych staje się niezależnym administratorem danych osobowych Darczyńcy. 


VII. BEZPIECZEŃSTWO WPŁAT 

Dokonywane wpłaty są chronione przy pomocy bezpiecznego certyfikatu SSL (tak jak bank). Dzięki niemu wszystkie przesyłane informacje są zaszyfrowane. W celu zrealizowania płatności Fundacja korzysta z bezpiecznego licencjonowanego operatora płatności PayU. 


VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie w dniu 15 lutego 2021 roku 

2. Administrator może od czasu do czasu dokonywać zmian niniejszego Regulaminu, w tym mających w szczególności na celu dostosowanie jego postanowień do powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Aktualne wersje Regulaminu będą udostępniane Usługobiorcom Serwisu w Serwisie wraz z informacją o wprowadzonej zmianie. 

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem darowizn zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego. 

4. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie lub postanowienia niniejszego Regulaminu okażą się nieważne, niezgodne z prawem lub bezskuteczne, nie uchybia to ważności, zgodności z prawem i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu darowizn. 




Zapisz się na newsletter

Wyślij mi swój newsletter (w każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji).